Dashboard, na którym widoczne jest podsumowanie wszystkich metrykOn site, gdzie zebrane będą informacje na temat ruchu w naszej witrynie a także jego źródłachMonitoring, gdzie znajdziemy informacje na temat pozycji witryny w Google oraz wzmianki na temat naszej marki pojawiające się w internecieSocial Media, gdzie znajdują się statystyki kont FB, TT, instagram lub innych, które podłączymy do serwisu
Dodatkowo portal oferuje Hints Center, czyli zbiór porad i podpowiedzi co moglibyśmy zmienić w naszym serwisie aby stał on się lepszy.
Fokus na potrzeby SEO
Czy Fokus wydaje się przydatny w pracy specjalisty SEO? Na razie do końca http://franczyza.olawa.pl/pakersi.pl/franczyza/ nie można odpowiedzieć na to pytanie. Pokazuje co prawda np. Zapytania powodujące wejścia na stronę WWW (zasysane z GWT), pozycje strony dla zdefiniowanych fraz lub informacje o wzmiankach na temat naszej marki na portalach finansowych, które da się przeznaczyć do zdobycia linka, chociaż bywa to być za mało aby na co dzień z niego korzystać w tym celu.Wtedy gdy jednak – zgodnie z zapowiedziami – narzędzie zyska większe funkcje, w tym możliwość integracji z naszymi własnymi narzędziami przez API, to kto wie.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz