– Odbywa się to w sposób zautomatyzowany, co zasadniczo oznacza, że systemy komputerowe realizują całe kampanie reklamowe – tłumaczy Wout van Damme. – Z pewnością widać tendencję do większej automatyzacji czy lepszych wyników. Kiedyś wszystko było robione ręcznie, dziś mamy skomplikowane algorytmy do optymalizowania kampanii lub gwarantowania lepszych wyników klientom. W tym segmencie bywa chociaż jeszcze możliwa poprawa efektywności.
Jak AGENCJE BANKOWE MONETIA wynika z raportu „Wpływ internetu na gospodarkę w Polsce” IAB Polska albo PwC, który powołuje się na dane Adexon, wydatki na reklamę internetową kupowaną w sposób automatyczny to ok. 90 mln zł, czyli 10 proc. Wydatków na reklamę typu display. W tym roku udział taki ma wzrosnąć do 16 proc., a w 2015 roku ma stanowić 25-30 proc. Wydatków na reklamę display.
– Chcemy, żeby reklamodawcy nadążali za takim, co się dzieje, rozumieli zachodzące zmiany.Otrzymujemy, że polski rynek bardzo chętnie przyjmuje nowe technologie, lubi nowości, może być chętny do uczenia się i adaptowania najnowszych trendów – mówi prezes Sparc Media.
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz