„Po kilkunastomiesięcznej fazie rozwoju albo modyfikacji w wyraźnym stopniu rozwinęliśmy mechanizmy wspomagające dzielenie się opiniami, kładąc szczególny nacisk na architekturę treści czy wprowadzenie mechanizmów grywalizacyjnych przy wyznaczaniu zadańdla członków społeczności zapraszanych do kolejnych projektów – powiedział Marek Gawdzik, Chief Marketing Officer TestMeToo™. „Ponadto wypracowaliśmy zaawansowane schematy selekcji użytkowników pozwalające na idealne połączenie ich z produktami na temat których mają znaczącą wiedzę lub chcą być ich testerami.”– dodaje Gawdzik.
Wypadkową tego procesu może być pierwotna chęć dzielenia się opinią na jego temat realizowana poprzez przekazanie mieszkańcom najbliższego otoczenia kluczowych informacji na temat produktu lub usługi zarówno w formie tradycyjnej jak czy za pomocą szeroko rozumianych mediów społecznościowych.
Liderzy branży kosmetycznej (i nie tylko) obecnie z tego korzystają
Kilka miesięcy temu TestMeToo™ przeprowadziło też projekty komercyjne dla uznanych polskich i światowych instytucji tego typu jakim sposobem między innymi: Tan-Viet,Procter&Gamble, L’Oréal, Dr Irena Eris, ZPC Bałtyk, RUCH S.A.
W trakcie prac nad systemem zespół TestMeToo™ opracował dwie zupełnie nowe definicje pojęć marketingowych, które posiadają znaczącą szansę przejść do historii komunikacji (pisaliśmy o takim wcześniej). Pierwszą z nich wydaje się engagement seeding, Poprawiamy konwersję drugą organic content generator. Dzięki nim możliwe może być pełne wykorzystanie zjawiska crowdsourcingu opinii.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz