poniedziałek, 25 maja 2015

Blog

Zmiana zdjęcia na stronie WWW głównej, przeniesienie przycisku KUP w inne miejsce, komunikowanie innej korzyści – to wszystko ma wpływ na zyski, jakie przyniesie strona.Jak wybrać najlepszy e-marketing układ strony?


zmiana komunikowanej korzyścizmiana formularzazmiana zdjęcia albo wyglądu strony

Następnie zmieniamy komunikowaną korzyść albo sprawdzamy jak wpłynie to na liczbę konwersji (przy założeniu, że ruch pozostał bez zmian).O ile konwersja wzrosła, zostawiamy nową korzyść.O ile spadła – wracamy do starej wersji.


Problemem pozostaje jedynie dbanie o regularne prowadzenie testów, wyciąganie z nich odpowiednich wniosków lub zdobywanie wartościowych linków pozycjonujących. Rozwiązaniem, które uprości cały proces bądź pozwoli zapomnieć o optymalizacji jest narzędzie Fabryka Wpisów, które zadba o linki lub raporty. Nam zostanie zaledwie wyciągnięcie wniosków.


.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz