piątek, 15 maja 2015

Reklama online

56 proc. Wzrostu!

Zgodnie z raportem Starlink podsumowującym rynek reklamy bądź mediów w 2014 roku, wydatki na promocję na portalach finansowych wzrosły o 6,4 proc. W stosunku do roku poprzedniego. W których branżach here ulokowano dodatkowe 70,1 mln PLN? Największe wzrosty odnotowało dziesięć sektorów, a motoryzacja stanowiła jeden z nich. Trend ten potwierdził się w raporcie mieszkania mediowego Value Media, zgodnie z którym wydatki na reklamę w sieci rosną najbardziej dynamicznie (56 proc. Wzrost w stosunku do roku 2013).


Na czym zarobisz najwięcej

Autorzy badania sprawdzili także, które usługi serwisowe są zwykle wyszukiwane przez internatów. Popularne okazały się zapytania o?wymianę oleju? (189 452 wyświetleń oraz 19 748 prognozowanych kliknięć w skali miesiąca) i jeszcze?wymianę rozrządu? (148 998 wyświetleń czy 17 944 prognozowanych kliknięć/m-c). Analiza pokazała także, że wiele z usług serwisowych ma charakter sezonowy, a potencjał innych -systematycznie rośnie. Dla przykładu fraza?wymiana oleju?Praktycznie zawsze wyszukiwana wydaje się w miesiącach marzec a do tego kwiecień, z drugiej strony fraza?wymiana rozrządu?, bodaj notuje mniejsze wahania sezonowe, zwykle wpisywana może być w wyszukiwarkę w miesiącach wiosennych? Marzec/kwiecień i jeszcze letnich? Lipiec/sierpień. Co ciekawe, począwszy od 2008 do początku 2015 roku zainteresowanie internatów właśnie tą usługą systematycznie rośnie.


Jak przedstawiają się prognozowane rezultaty? Największe zainteresowanie usługą?wymiana oleju?Może być we Wrocławiu (353 kliknięcia w reklamę) i jeszcze Warszawie (257 kliknięć). Fraza?wymiana rozrządu? Najlepsze wyniki odnotuje w Poznaniu (490 kliknięć) a do tego Krakowie (396 kliknięć). Na pewno zwykle warto promować?naprawę silnika? W Gdańsku (146 kliknięć),?naprawę turbosprężarki? W Poznaniu (159 kliknięć) i jeszcze?lakierowanie auta? W Warszawie (102 kliknięcia).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz