Lub ktoś jeszcze kieruje się logiką robiąc zakupy?
Tak naprawdę wszelkie decyzje zakupowe zachodzą pod wpływem emocji, a nie wskutek zimnej kalkulacji.Ile z tego co kupiłeś w tym roku to rzeczy albo produkty finansowe których naprawdę potrzebowałeś? Do życia potrzebujemy jedzenia, dachu nad głową i odrobiny rozrywki. Cała reszta to emocje jakie kupujemy wraz produktem – często zbędnym.Jak w takim razie reklamodawcy osiągają swój cel sprawiając, że zaczynamy pożądać tego co nam dają niezależnie od rzeczywistych potrzeb?
11. Odwracają naszą uwagę milusińskimi maskotkami.
Jednym z typowych celów reklam wydaje się rozróżnienie praktycznie tych https://www.peak-app.com/ samych produktów występujących pod różnymi markami. Maskotki są doskonałym sposobem, aby to osiągnąć.Mają w ofercie nam głos bądź twarz marce, która lub tak proponuje nam to samo co konkurencja.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz