Ciekawe może być to jak odkładają się Polacy podczas zakupów …
Badania przeprowadzane wśród użytkowników sieci czy klientów korzystających z płatności przez Internet w jaki sposób i stacjonarnych wynika jasno, że połowa klientów decyduje się na standardowe zakupy w sklepach w miastach, a druga połowa tym linkiem na zakupy internetowe. Oczywiście zakupy w Internecie dokonywane są dopiero po wcześniejszym researchu w sieci, na przykład sprawdzeniu opinii o konkretnym sklepie czy oferowanych usługach.
Ciekawostką bywa również efekt Ropo, jaki obserwuje się wśród użytkowników – najprościej efekt taki wyjaśnić można jako „szukaj online” czy „kupuj offline”.Taki efekt stanowi naprawdę silny trend wśród wszystkich zwyczajów konsumentów, którzy zanim zakupią dany towar lubią go po prostu najpierw namacalnie odkryć, obejrzeć, sprawdzić. Dotyczy to również osób, które chcą np. zaoszczędzić na wysyłce lub po prostu kupić towar konkretny, jaki przed sobą widzą i jaki dostępny wydaje się od ręki. Zazwyczaj dotyczy to sprzętów AGD lub RTV, zwłaszcza telewizorów.
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz