Chyba najważniejszą zasadą jest zasada uniwersalności zdjęcia.Wygląda na to, aby fotografię można było przeznaczyć w wielu wszelkiego typu kontekstach – to proponuje możliwość dopasowania jej do wszelkiego typu materiałów. Zdjęcia, które interpretować można na wybrane sposoby, utrzymują się na rynku finansowym najdłużej. W dalszej części podam konkretne przykłady obrazujące zasadę uniwersalności http://www.superpaczka.pl/przesylki-kurierskie-pakowanie fotografii stockowej.
1. Fotografuj emocje
Pomimo zmieniającego się świata ludzkie emocje pozostają niezmienne, dlatego zdjęcia wyrażające uczucia sprzedają się znacznie niżej od innych. Wyobraźmy sobie fotografię przedstawiającą radosną kobietę z szerokim uśmiechem, ukazującym piękne, białe zęby.Ta fotografia mogłaby zostać wykorzystana w reklamie pasty do zębów, ale też w prospekcie biura podróży.Po co?Gdyż jako że może być UNIWERSALNE.
.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz